Service og teknisk support
Treningspartner.no tilbyr service og reklamasjonsrutiner for alt* treningsutstyr vi selger, til både private, bedrifter og treningssenter. Treningspartner.no er en del av Mylna Gruppen som er lokalisert i Mjøndalen, rett utenfor Drammen.
Mylna Gruppen er Nordens største leverandør av treningsutstyr for hjemmetrening, trimrom og treningssenter. Vi har butikker og nettbutikker i Norge, Sverige og Danmark.
Uansett om du kjøper en tredemølle, romaskin, spinningsykkel, AirTrack, manualer eller treningsmatte, står Mylna Sport sin serviceavdeling parat for å gi deg den beste service. Hos Mylna Sport sin serviceavdeling har de et meget stort lager med reservedeler til alle produkter.
De fleste av service- og reklamasjonssaker foregår hjemme hos deg som kunde - du trenger altså ikke å sende fra deg stort og tungt utstyr. Vårt nettverk av teknikere dekker de aller fleste områder i Norge. Om vi ikke klarer å løse utfordringen på stedet eller må bytte ut produktet, som følge av en reklamasjonssak, står vi for gjennomføring av all transport og logistikk for forsendelsen.
*Dette gjelder for følgende merker:
Abilica, Sole Fitness, Inspire Fitness, First Degree Fitness, Masterfit, X-erfit, Bowflex, ProForm, NordicTrack, Tunturi, Weider, Jumpmaster, Nordic, Schwinn, Everlast, UFC og Redcord.
For at du skal få den beste og mest effektive service kontakter du vår serviceavdeling som er lokalisert hos Mylna Sport ved å registrere din sak på
E-post: service@mylnasport.no
Telefon: 32272727 Telefon tid 09.00-15.00 Telefonen er stengt mellom kl 11.00 og 12.00